13.03.2011-Prvá výborová schôdza

25.04.2011 14:22

 

...a pre mňa aj posledná.  Zišli sme sa po veľkých peripetiách u p.Rybanského v Topoľčanoch. Ako rýchlo sme začali, tak rýchlo vďaka niektorým členom výboru sme aj skončili, nakoľko neboli ochotní pridržiavať sa vopred napísaného programu. A prečo bola pre mňa posledná ?  Funkciu som v B.Bystrici zobral s vyhlásením, že pokiaľ budú snahy o to, aby sa nastolil v klube poriadok a rovnaký meter pre všetkých, tak súhlasím.....ale opak je pravdou, naďalej pretrvávajú snahy o anarchiu a intrigy a preto som sa rozhodol pre rezignáciu. Toto ku svojmu kľudnému životu nepotrebujem. Mala by to byť záujmová činnosť, ktorá spája ľudí s rovnakou záľubou - nemecká doga. Ako v každom "spolku" musia sa riadiť nejakým poriadkom alebo stanovami ( v našom prípade sú to tri strany formátu A4 ) aby sa predišlo zbytočným konfliktom.  Ale hovorte volovi o nedeli, keď ide v sobotu na porážku.

Tak som učinil, ako som učinil, ale hlavne pre to, aby som sa mohol ráno s čistým svedomím pozrieť do zrkadla a s ešte čistejším svojej doge do očí.

© 2010 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode